blog nih hanya luahan pendapat peribadi pandangan isi hati mengenai realiti hidup seorang manusia. BERSIH dan tidak mengandungi unsur-unsur yang tidak lazat dihati.insyaAllah. aku takde la baik sangat tapi aku suka berusaha untuk menjadi baik. aku pun manusia biasa, so maaf dipinta sekiranya terdapat salah dan silap dalam me'create' entries.

its 0pp0site!

ape yang opp0site nih?
haaa...
ni dye..

####

lelaki dan wanita
diciptakan dengan sifat yang berlainan
gaya yang berbeza
pemikiran yang berbeza
x dapat dinafikan
sememangnye tidak mustahil konflik wujud di antara mereka yang bergelar lelaki dan wanita

####
argh..
sebena nye ngah tension gak nih..haha
kenapa lah kita, perempuan susah nak faham lelaki an?an?an?
agak2 bile bleyh belajar nak faham lelaki nih..
takot kawen nanti xdapat faham suami..isk3..
bahaye!
hmm..btw, sape2 bleyh jadi tok guru untuk ajar memahami lelaki,
sila lah tampilkan diri k..
saya sangat memerlukan dorongan sahabat2 saya...
hik3..

argh!
sabar ea sol!
* ter emo..hmm

-tamat-

notakaki : konflik bleyh wat kite hilang arah pemikiran an? isk3..

~saya seorang yang suka berkawan dan berteman, layanan sebagai teman tulun jangan diambil kesempatan..adios!~

terima kasih.kalau suka sila like!

No comments:

Post a Comment