blog nih hanya luahan pendapat peribadi pandangan isi hati mengenai realiti hidup seorang manusia. BERSIH dan tidak mengandungi unsur-unsur yang tidak lazat dihati.insyaAllah. aku takde la baik sangat tapi aku suka berusaha untuk menjadi baik. aku pun manusia biasa, so maaf dipinta sekiranya terdapat salah dan silap dalam me'create' entries.

KATATEKAN @ WordPress

salam 1 Malaysia diucapkan.
hehe..

ok..
entry kali nih nak cerita masalah yang penting tapi tak berapa nak important sangat la..
sem ni aku kena ambek subjek "teknologi dalam pendidikan"
di mana subjek ni tentang macam mane nak menggunakan teknologi dalam bidang pendidikan.
contohnya, teknologi apa yang aku boleh gunakan untuk mengajar student aku nanti..
bakal cikgu kata kan..hee..
so teknologi yang aku boleh gunakan contohnya power point, ataupun guna wordpress untk e-learning

cakap pasal wordpress, baru aku teringat masalah aku sebenarnya..
ok..
camni..
aku kena buat blog sendiri..tapi digalakkan teramat sangat menggunakan wordpress..
bukan pe, lecturer aku kata, wordpress ni lebih profesional dari blogspot.
blogspot agak kekurangan kematangan kalau dibandingkan dengan wordpress
lagi2 wordpress tak diganggu mana2 iklan,
macam nuffnang..hee

ni wordpress aku..

TEKAN!

hah! kat mana masalahnya?
camni..aku da buat da wordpress aku
tapi disebabkan kebiasaan yang terlampau terhadap blogspot,
aku lansung tak berapa nak dapat tangkap camne sebenanya nak guna wordpress..
contoh masalah..?
camni, aku da wat beberapa page kat wordpress aku tu, tapi tak pandai nak posting by page..
bile aku post yang baru, dye akan keluar kat page "home" dimana ianya under 'uncategorize'
bende cmni yang buat aku geram + bengang akibat penim berlebihan!
huh!

http://www.emocutez.com

kesimpulannya, aku yang tak berapa pandai nak guna wordpress ni, nak mintak tolong sangat2 dekat insan yang pandai menggunakan wordpress,
untuk memberi sedikit sebanyak info tentang camne nak gunakan wordpress..
dengan erti kata lain,
tolong ajar aku guna wordpress..hohohoho

"saya manusia lemah"

http://www.emocutez.com




tolong la aja aku..please !!
http://www.emocutez.com
terima kasih.kalau suka sila like!

No comments:

Post a Comment